Hoppa till textinnehållet

Ersätt ett befintligt bankkort i appen

1. Logga in i appen.

2. Klicka på menyn, välj Kundservice.

3. Klicka på Skicka meddelande.

4. Välj ämne ”Ersätta befintligt bankkort”.

5. Här skriver du i fritexten att du vill ersätta ditt befintliga bankkort.

  1. Ersätt ett befintligt bankkort i internetbanken

    1. Logga in i internetbanken med länken nedan.

    2. Påbörja chatten (blå flik till höger), skriv "Nytt kort" och följ instruktionerna i chatten.

    3. I många fall kan kortbeställningen göras direkt i konversationen.

    Skaffa ersättningskort i internetbanken

  2. Ersätt ett befintligt bankkort i appen

    1. Logga in i appen.

    2. Klicka på menyn, välj Kort.

    3. Klicka på Ersätt befintligt bankkort.

    4. En chatt som guidar dig kring kortersättning börjar.

    5. I många fall kan kortbeställningen göras direkt i konversationen.

  3. Ersätta ditt Markarydskort betal- och kreditkort

    Ring oss på 0433-754 00 eller kom in till oss på kontoret så beställer vi ett nytt Markarydskort till dig.

Kom ihåg!

Följ din kortbeställning

Efter att du har beställt ett kort kan du följa din beställning i appen eller internetbanken.
Så här följer du din kortbeställning

Aktivera ditt kort

Kom ihåg att du måste aktivera ditt nya kort efter att du fått hem det.
Så här aktiverar du ditt nya kort

Hitta din PIN-kod

Har du glömt PIN-koden till ditt bankkort kan du hitta den i din app eller internetbank. I appen: Klicka på Kort i menyn, välj bankkortet du vill se koden till och klicka på Visa PIN-kod. I internetbanken: Klicka på Konton och kort i menyn och sedan på Översikt, välj bankkortet du vill se koden till och klicka på Visa PIN-kod.

Vill du hellre ringa eller besöka oss?

Vill du hellre ringa eller besöka oss?

  • Ring oss på 0433-754 00 
  • Kom in och besök oss på kontoret

 

Spärra ditt kort

Ring 08-411 10 11.